torsdag 19 februari 2009

Utvärdering år 2008

Jaha det var alla böcker jag läste 2008. 36 stycken blev det, tre i månaden. Jag har inte räknat serieböcker eller Lilla ångestboken (den kändes mest som en tjock broshyr). Fast antalet säger ju ingenting egentligen, det beror ju på hur tjocka och hur svår/lättlästa det är som är intressant om man nu ska "mäta" hur mycket man läst. Men det kan ju vara kul i alla fall. Jag har aldrig tidigare skrivit upp alla böcker jag läst under ett år så jag vet inte hur många jag brukar läsa. Det är också kul att kunna gå tillbaka och se vilka böcker man har läst, vissa glömmer man ju ganska snabbt. Jag ska försöka att skriva upp de böcker jag läser under 2009 också, men tidsbrist gör att jag kanske inte kommer att skriva så utförligt. Hittills har jag läst två eller tre böcker i år. Ska försöka skriva upp dem så snart som möjligt.

(Jag har för övrigt lagt till etiketten favoriter till de böcker jag gillade mest i år. Nio stycken kvalade in för den utmärkelsen i år.)

Inga kommentarer: